poniedziałek, 28 października 2013

Takie tam :D

Dawnoooooooo mnie tu nie było w sumie trochę o tym zapomniałam :( Ale robiąc porządki w kompie znalazłam jakieś wpisy które miałam tutaj wstawić wql nie wiem o co tam chodziło teraz :D U mnie się pozmieniało i to na dobre nawet bardzo dobre :) Mam jednego prawdziwego przyjaciela który jest zarówno moim chłopakiem. Mogę mu naprawdę wszystko powiedzieć :D I jeśli jest to głupota nawet co mówię powie mi że jestem "downem" :D Bardzo mnie to cieszy chociaż poniosłam porażkę w szkole niestety, dzięki niemu żyję i jestem szczęśliwa i cieszę się że podjęłam tą a nie inną decyzję :)Możecie mi uwierzyć bądź nie ale przyjaciela prawdziwego można mieć max dwóch :) W sumie moją przyjaciółkę ostatnio zaniedbałam ale to przez to że już nie chodzimy razem do klasy :( i ja mam kiedy indziej teraz klasówki niż ona i wql nie możemy się zgadać :( jest mi bardzo przykro z tego powodu ale cóż trzeba żyć! Pamiętaj głowa do góry! Szatan boi się ludzi radosnych! :D Chodź uśmiechnięty niech się ludzie zastanawiają co brałeś z jakiego powodu jesteś szczęśliwy może wezmą z Ciebie przykład i się uśmiechną :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz